Pengikut

Ahad, 4 Disember 2011

Selamat Pengantin Baru - Iman & Ezzah

Cuti Sekolah=Majlis Perkahwinan....Biasalah tu! 3/12/2011 jam 1000, terbanglah saya ke KL dengan 'firefly' untuk meraikan majlis perkahwinan anak penakan, Iman (Aidi Sherriman - anak bongsu kakak saya) dengan pasangannya Ezzah Fadzillah Harreh. Dari Subang Skypark, saya dibawa terus oleh adik (Cik Su) ke lokasi majlis, iaitu masjid yang betul-betul di belakang MAS Training Centre, Kelana Jaya. Majlis akad nikah telah diadakan di Tawau pada 25/11/2011 diikuti majlis persandingan keesokan harinya.

 Senyum lebar kedua mempelai

Adik-adik saya, Intan (Thalasiah) dan Mek (Ahmad Kamaruddin) serta isterinya, Norehan, selamat kembali dari Mekah pada jam 0130 pagi itu. Jadi, sempatlah mereka menghadiri majlis tersebut walaupun masih lagi mengalami 'jet lag'.

Dari kiri: Mek, Ida, saya dan mak

Dalam majlis sebeginilah masanya bertemu kaum keluarga yang sudah lama tidak berjumpa....

Dari kiri: Mek, Othman Khairi, Wan Ismail Khairuddin, saya. Peminat setia 'Panca Sitara' 

Iman & Ezzah....Ayah Ngah mengucapkan 'Selamat Pengantin Baru' disertai dengan doa agar berkekalan sehingga keakhir hayat.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

how to contact ezzah fadzillah?i'm her old friend (school mate).if possible,can i have her contact number?