Pengikut

Selasa, 21 Jun 2016

Deraf Buku

Pikio punya pikio, saya ambil keputusan untuk terus menerbitkan buku The Old But Faithful Nuri walaupun tak orang nak menaja. Terpaksa keluar duit simpanan....kesian saya!

Anyway, inilah rupa deraf buku tersebut, insyaAllah.


 
  



Harga RM130 di Semenanjung dan RM140 untuk Sabah/Sarawak, termasuk pos. Jika datang ke rumah, diskaun RM10. Buku ini tidak dijual di toko2 buku, hanya perlu menghubungi saya melalui telefon atau emel.  Mungkin siap dicetak pada penghujung Julai nanti, insyaAllah.Saya hanya mampu mencetak 500 naskah sahaja. Jadi, kira2 Limited Edition le...He...He...He.

Saya berharap para pembaca blog ini menyokong usaha saya ini dengan membelinya. Untuk itu, didahului dengan ucapan TERIMA KASIH.

13 ulasan:

Anak Watan berkata...

Assalam Tuan...Bila pembayaran boleh dibuat sekiranya berminat untuk perolehinya...

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Waalaikumussalam Saudara Arizan,

Terima kasih diatas minat membeli buku saya. Saya akan maklum bila buku siap nanti, insyaAllah.

Tanpa Nama berkata...

Asalam Sir. Do let me know when it is out. All the best Sir and may Allah SWT Bless you always.

wasalam
Bud

Zalan73 berkata...

Assalammualaikum Tn. Jgn lupa rezeb utk saya satu. Saya mmemang menunggu buku ini. Alhamdulilah akhirnya jd kenyataan. Boleh email kpd saya MohamadRoslan.Hussin@ap.sony.com

Tanpa Nama berkata...

menarik ni tuan..

Unknown berkata...

Assalamualaikum tuan, saya juga berminat. Bagaimana nak booking senaskhah?

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Waalaikumussalam Saudara Aidy Abdullah,

Terima diatas sokongan anda. Saya akan poskan dalam blog ini apabila buku2 tersebut siap dicetak, insyaAllah.

Tanpa Nama berkata...

salam tuan.
saya nak booking satu
buku yang last tu x sempat order dah sold out

Unknown berkata...

satu usaha yang amat baik tuan.bravo zulu.

Unknown berkata...

tuan
saya booking 1 unit
siap cetak / mahu terus bayar pun ok
0146086269

1483 berkata...

Assalam
Well intended an a gud effort bro.Had many memories of flinging out for sky dives,grappling on rapellings and the scramble to safety upon mission extrication etc
We enthusiased of her coming and despaired when aborted often on flimsy "close weather" ha ha ha
You r damn right that she was majestic,an ole faithful despite a few colleagues perished with it and one managed to steer home,durng one of the major offensive then,riddled over 20 pot shots and a bullet in his butt.
Thats the Iron Lady for us the army walla.We love the sight of her anytime
Gud luck in yr effort. Its not rocket science(no punt intended but to spur you on) For surely having clocked 50 years..hate it or love it..The Iron Lady has a true following.Consider me one..Get the skydives and rapelling shots from the Cdos slotted in fr ole time sake.Persevere and in sya allah,you"ll be there.Wil be on the look out fr one

Unknown berkata...

Assalam Tuan,
Sy dah baca blog tuan sehingga tulisan Tuan pada tahun 2011.
Dan sy pasti buku2 yg wujud antara waktu tersebut tiada lagi untuk jualan.jadi tlg rezabkan untuk saya

Tanpa Nama berkata...

salam, tuan,
saya nak booking satu,
0175113852..