Pengikut

Khamis, 24 Januari 2013

Wajah Buku Ke2

Lewat petang semalam, terima draf kulit buku saya yang tak sepertinya itu - depan dan belakang -  daripada PNMB....
Buat mudah saja cukuplah!

Pada dasarnya, OK le tu kecuali gambar-gambar di kulit belakang itu perlu dipinda  bagi memaparkan sejarah kelahiran Pulau Layang-Layang, insyaAllah (telah dipinda).  Butir-butir buku yang hanya 1k naskah akan dicetatakkan...
  • 142 halaman.
  • Size: A5 - 148mm x 210mm.
  • Kertas:  Matt Art 157 gsm.
  • Gambar - warna (yang berwarna).
  • Harga - RM40.00 termasuk kurier. Sekarang tidak boleh guna sampul surat 'Pos Xpres' berharga ~RM5.00 lagi. Jawabnya kena guna 'Pos Laju'.
Mungkin akan siap penghujung Februari awal Mac, insyaAllah. Sepertimana yang saya katakan sebelum ini, buku ini adalah koleksi coretan yang saya poskan dalam blog saya ini, termasuk kisah mereka yang sudi kongsi bersama pengalaman mereka.

Catatan: Pindaan pada 5/2/2013.

11 ulasan:

Mumuchi berkata...

Assalamualaikum. Nanti dah siap saya nak satu. Saya akan email/call Mejar nanti. - Mumuchi

nazri berkata...

Assalammualikum..nama saya Nazri..macam mana saya nak beli buku ni ataupun booking...kerana buku pertama tuan tak sempat saya nak beli

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Waalaikumussalam,

Terima kasih. Saya menghargai sokongan para pembaca terhadap usaha saya itu. Saya akan maklumkan bila buku siap nanti, insyaAllah.

Sekali lagi....TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PEMBACA SETIA.

Roslan berkata...

Assalamualaikum.
Saya nak satu,siap sign mcm buku 1.Takut habis sebab tuan skrang dah byk follower.

alfie berkata...

Saya nak reserve satu sbb buku Tuan yg pertama tuh saya tak dapat beli.....

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Saudara Alfie,

Terima kasih di atas sokongan anda.

hanizam berkata...

buku 1 dah keluar rupanya...berapa harganya?? maaflah tertinggal keretapi...

tu pun lepas dok cari 2-3 sumber baru tau buku 1 dah diterbitkan...

ape pun, tahniahlah...berjaya juga cerita terumbu ni diterbitkan...

cik norsha berkata...

Assalamualaikum...

Saya nak reserve satu..harap tuan dapat hubungi saya

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Saudara Hanizam & Cik Norsha,

Terima kasih. Buku mungkin siap Mac ini, insyaAllah. Harga RM40 termasuk pos. Tidak dijual di kedai2; hanya melalui saya saja.

Alamat emel saya - nibsny@yahoo.com

minat buku berkata...

Salam Tuan, Saya nak dapat buku ini dengan Coretan XNuriPilot sekali berapa harganya. Nanti bila dah rasmi publish saya akan bertindak InsyaAllah

Tanpa Nama berkata...

Assalammualaikum

Saya berminat utk booking buku ni..simpan satu utk saya..ada beza ker buku 1 dgn buku 2?