Pengikut

Jumaat, 25 Februari 2011

50% Berjaya

Syukur Alhamdulillah...Ini respons KP JHEV setelah saya menghantar butir-butir peribadi anggota xRAJD terbabit yang diceritakan di  sini.

From: Zul Mazlan 
To: nor ibrahim sulaiman 
Sent: Wednesday, 23 February 2011 13:48:49
Subject: Re: PJM

YBhg Tuan, saya akan usahakan veteran tsb utk menerima PJM pada masa yg terdekat dan kemungkinan d Kerdau minggu depan. Salam

Zul

Seperti yang anda sudah jangkakan, saya terus menghantar e-mel kepada KP bagi mengucapkan terima kasih di atas keprihatinan beliau. Saya juga telah menalipon, diikuti dengan meng'forward'kan e-mel di atas, kepada anggota berkenaan. 

Respons daripada anggota xRAJD berkenaan, melalui sms '...Salam tuan tk byk2 insyallah kita akan berjumpa satu hari nanti. tk sekali lagi'. Ia memberi satu kepuasan dalam kehidupan ini!

Tentang pingat saya pula, ini respons KP yang diemelkan berasingan '....YBhg Tuan, terima kasih di atas maklumat tsb. Saya akan tentukan Tuan akan menerima PJM Tuan 'at the earliest available opportunity' apabila Jhev adakan penyampaian PJM di kawasan berdekatan dgn Tuan. Salam'.

Saya berdoa agar janji itu ditepati. Setakat ini, hanya 50% berjaya. Sepertimana yang saya nyatakan sebelum ini, jangan terlalu mengharapkan selagi  tidak menjadi kenyataan. Jangan sama sekali 'membuang air dalam tempayan bila dengar guruh di langit'...Ingat tu!

Tiada ulasan: