Pengikut

Khamis, 28 Julai 2011

Bouquet Of Flowers

A bouquet of flowers for my Squad-mate - Lt Col Robert Rizal Abdullah PGB (B)....

...for his tireless efforts and struggle to bring the remains of Sarawak Trackers and Rangers back to their final resting place...SARAWAK THE HOMELAND...

Squad.... I salute you and I'm sure your people are proud of you.

8 ulasan:

Robert Rizal Abdullah berkata...

Squad,

Thank you for the bouquet of flowers. Appreciate it.

Robert Rizal Abdullah

Kamal Sanusi berkata...

Salam Tuan

Itu adalah contoh nyata bilamana kita sentiasa dan sentiasa berusaha dengan penuh kesabaran, Insya-Allah akan diperkenankan oleh-Nya setiap apa yg kita usahakan.

Faizul berkata...

A wonderful & Kind gesture and effort by Lt Kol Robert Rizal Abdullah.

My the Warriors Souls Rest In Peace back in their homeland. Amen.

basri bin omar berkata...

Salam Tuan dan Kol Robert!

Mission accomplished....Well Done!

MOHAMED berkata...

It's for the new generation to appreciate what the elder had done for them, even it's the ultimate sacrifice.The peace we had today doesn't come cheap.I salute to all the brave and amongst the best jungle tracker the world had seen.I salute you Tuan Rizal and Tuan Nor.

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Squad,

Thank you. You deserve it.

Dear Readers,

Thank you.

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan,

Tumpang mengucapkan tahniah kepada Tuan Robert Rizal di atas kejayaan 'Op Ngerapuh' yang disambung dengan 'Op Mai Pulai' yang membawa kembali 'Bujang Berani' ke tempat kelahiran mereka.

Tuan Mejar,
Saya ada cuba berhubung dengan Tuan Robert Rizal melalui blog beliau tapi gagal, boleh Tuan berikan no. telefon untuk saya hubungi beliau?

Rozaimi ( PACKK )

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaiku.... Tuan saya ada satu soalan ayah saya penerima pingat JPP tahun 1971 Hassanudin Harun. Tapi sampai sekarang elaun tu masih tidak diperolehi. Sudah check dengan JPA pencen, Jabatan Hal Ehwal Veteran semua tidak tahu menahu. Ada dengar kawan2 tuan sudah menerima nya. Untuk pengetahuan Tuan Ayah saya bukan bekas ATM tetapi dari Jabatan Penjara Malaysia. Terima kasih. Zabani.