Pengikut

Jumaat, 25 Mei 2012

Lihat Sajalah

Susulan kepada coretan di sini, saya telah men'fax'kan surat berikut kepada Pang5 6 Briged...
Saya telah menghubungi 'gate-keeper' Pang5 dan beliau mengesahkan penerimaan. Sehingga semalam, surat tersebut masih dalam 'IN' tray bosnya kerana beliau tiada di pejabat. Respons? Tunggu dan lihat sajalah....Wallahualam!

5 ulasan:

Anak Watan berkata...

Saya sebagai generasi muda merasakan apa yg di bawak oleh Tuan adalah sangat baik & M'yokong 100% usaha yg di jln kan.... selain dari d'kisahkan oleh para veteran...kisah2 ini boleh diangkat ke layar perak...Negara kita bukan nya kurang kisah2 k'pahlawanan zaman moden ini....malah bila dilihat balik walau tidak Segah peperangan besar yg lain tetapi ia ada nilai nya t'sendiri yg hanya di fahami oleh kita2 yg cintakan tanah air ini.. sekian

Nur Emyinda berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nur Emyinda berkata...

Salam Tn Mejar Nor Ibrahim,

"Bangsa yang besar ialah bangsa yang mengenang jasa pahlawannya" Presiden Sukarno.

TAHNIAH Tn for the persistance and perseverance in you. Semoga segala usaha Tn ke arah 'memartabat dan menobatkan' Kem Gubir (dan mungkin juga Kem Pengkalan Hulu dll) yg mempunyai sejarah militarynya diberi perhatian sewajarnya dari pihak berwajib. 11 wira yang terkorban tidak dapat menceritakan apa yang berlaku, tetapi mereka; wira2 yg terselamat adalah 'khazanah negara' yang perlu dicari dan dihargai dan merekalah yang dapat menjadi pengkisahnya (right from the horses mouth). Jika tidak sekarang, bila lagi...sebelum terlambat dan mereka2 ini meninggalkan kita semua dengan membawa pergi bersemadi bersama khazanah yang tidak ternilai harganya yang mereka ada.

All the best Tn Mejar Nor Ibrahim.

p/s Time will tell...will wait and see...with very high hopes! Btw, time and tide wait for no men. Ofd, given the opportunity, would very much like to visit these camps ;-)

Tanpa Nama berkata...

mai kita kumpul ramai ramai kita buat lawatan ke kem Gubir.

Tanpa Nama berkata...

setuju sebulat suara hehehe. jom kita kumpul fan bloggers mejar nor buat lawatan kem gubir tu. barulah semua pihak atasan nampak kepentinganya. baru rakyat malaysia tau sejarahnya.