Pengikut

Isnin, 11 Jun 2012

29 Tahun Kemudian

09 Jun 2012....Menghadiri jemputan ke majlis perkahwinan. Jam 1200 pergi ke rumah Cikgu Zah, rakan isteri saya semasa beliau mengajar dulu. Dekat saja rumah, di Kampung Pancur. Lepas tu, pergi pula ke rumah Mejar Haji Husain Shah  di Taman Gemilang, Jitra.
Bersama Mej Hj Husain

Saya memang nak pergi ke majlis ini kerana saya pasti ada kenalan yang pernah berkhidmat dalam TUDM akan turut hadir. Jangkaan saya tidak meleset kerana saya berpeluang bertemu dengan Kapten Ismail Bakar , Kapt Sofian dan Kapt Shafie. Kapt Ismail pernah berkhidmat sebagai 'Training Officer' semasa saya menjawat Ketua No 5 Skuadron, TUDM Labuan. 1984 kali terakhir saya bersama dengan beliau.... Mengambil 29 tahun untuk bertemu semula! Mereka semuanya sekarang bertugas dengan Westar Aviation di Kelantan.

Bersama Kapt Ismail & Isteri

SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA 
ADI MARZRIWAN BIN HUSAIN SHAH  & ZURAIDA BT AZIZ
SEMOGA BERKEKALAN SEHINGGA KE AKHIR HAYAT

Tiada ulasan: