Apa lagi, saya tak akan melepaskan peluang ini. Kekecewaan saya terhadap perkhidmatan awam ialah terhadap 'keprihatinan?' penjawat awam tertentu (sebenarnya majority) yang begitu 'berat' sekali mematuk keyboard komputer untuk membalas emel yang saya hantar. Saya tak tahulah sama ada orang lain turut menghadapi masalah yang sama!
Jadi, saya pun poskan emel berikut kepada Tun Azmi....
From: nor ibrahim sulaiman
Sent: Monday, 25 June 2012 2:24 PM
Subject: Re: LUAHAN KEKECEWAAN
Assalamualaikum YBhg Tun,
Harap penjawat awam dapat mengenali siapa pelanggan mereka sekiranya mereka mengharapkan keberkatan rezeki-Nya yang diterima setiap bulan. Pelanggan ialah rakyat termasuk yang kerdil dan tanpa gelaran. Jangan di'persampah'kan emel/surat daripada kami. Terima kasih.
From: nor ibrahim sulaiman
To: "zaki.skmtpa@jpa.gov.my"
Sent: Sunday, 24 June 2012 7:40 PM
Subject: LUAHAN KEKECEWAAN
Sent: Sunday, 24 June 2012 7:40 PM
Subject: LUAHAN KEKECEWAAN
Assalamualaikum YBhg Tun,
Sekiranya ada masa terluang, berikut adalah luahan seorang insan kerdil terhadap 'keprihatinan' penjawat awam tertentu:
Sekian untuk apa jua pertimbangan pihak Tun. Terima kasih.
NOR IBRAHIM BIN SULAIMAN
Harapan saya agar jawatankuasa akan memberi pertimbangan kepada rentetan veteran ini.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan