Pengikut

Rabu, 22 Jun 2011

Radio FM Kedah

29 Mei 2011....Saya telah menghantar tulisan Dato' Zaini Hassan (kanan) kepada Radio FM Kedah. Faham...Fahamlah sajalah tujuan penghantaran tersebut. Harapan saya ialah agar mereka mempromosikan buku   "Coretan Xnuripilot". Tapi...sepi sesepinya!

Tak ada angin....tak ada ribut....tut...tut... pada 20 Jun saya terima panggilan telefon daripada Radio  Kedah menjemput saya sebagai tetamu pada hari ini, 22 Jun, jam 2200 hingga 2300 untuk ditemubual tentang 1Malaysia. Mengikut juruhebah berkenaan, mereka hendak berbincang tentang pengalaman saya yang berkonsepkan 1Malaysia.

Mereka hanya mengetahui tentang saya melalui keratan akhbar tersebut, justeru, mereka mensarankan agar saya menulis sedikit sebanyak tentang konsep yang saya perkatakan. Jadi, mahu tak mahu, terpaksalah menulis secara ringkas seperti berikut....
Oh ya....Saya hari tidak bermain golf kerana nak menonton anak 'Tarzan Malaysia' yang disiarkan pada jam 0820-0830 (di sini). Saya telah menghubungi beliau untuk mengucapkan tahniah dan berdoa agar ada production house yang sedia menerbitkan filem tentang bapa beliau, insyaAllah.

2 ulasan:

mangchikla berkata...

hm.. boleh dengaq di KL ka tuan? pa frequency?

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Saudara mangchikla,
Terima kasih. Mungkin tak dapat kut. Freq 97.5