Pengikut

Rabu, 29 Disember 2010

Hanya Tinggal Kenangan

Saya menerima e-mel ini, petikan '.... Saya minta izin untuk menggunakan beberapa photo dari blog tuan untuk dimuatkan kedalam music video youtube yang saya buat, A Tribute To The Forgotten Heroes & The Nuri. Video ini saya juga saya tujukan kepada tuan dan rakan-rakan 'Nuri' tuan yang lain.' 

Respons saya '....Terima kasih. Saya berasa terharu kerana sudi membuat u-tube 'A Tribute To The Forgotten Heroes & The Nuri'. Tiada halangan dan dengan berbesar hati .....di persilakan.'



Apa yang saya boleh katakan hanyalah ...TERIMA KASIH.

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam..

a very nice video clip...

azwazis berkata...

Salam....

Bila tgk clip ni, tetiba saya teringat pada seorang kawan saya yg juga seorang Nuri Pilot.

Namun, beliau gugur semasa bertugas.

Al-Fatihah Capt Nur Azlan

Tanpa Nama berkata...

salam....
nice clip...masih ada lg diluar sana yg menghargai jasa & pengorbanan pahlawan kita....keep it up...

basri bin omar berkata...

Salam Tuan!

Memang tepat tajuk "Hanya Tinggal Kenangan....." pagi tanggal 25 Apr 1976(hari Sabtu)..diterbang keluar dari Kem PGK dgn Pesawat Nuri(Pilot & Krew tak ingat...Jazakallah)bersama jenazah Almarhum Kpl Abdullah Majid ke Hosp Besar Alor Star,transit di Kem Gubir buat seketika...tengok Video Klip sebegini....Subhanallah ! Berderai air mata mengenangkan peristiwa tu...sudah 34 thn berlalu...Tk Tuan dan Penerbit Klip ni...Syabas! Buat rakan dan semua pergi dulu ..ALFATIHAH!

Faizul berkata...

Very appropriate indeed. Well done to the producer of this clip.

Tanpa Nama berkata...

Terkenang semasa dulu...
History is written by the winner!
I know Maj, that you will keep on writing to remind the nation. TQ

Hajah Zainab bt Abdullah berkata...

salam,

saya teringat...ada ketika itu Nuri ini terbang rendah di bangunan blok F, UPM, Serdang...back in the 70s!!

Tanpa Nama berkata...

sesuatu yg x pernah saya lihat.tk

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Saudara Semua,

Saya juga mengucapkan terima kasih kepada penerbit video clip tersebut. Masih ada yang menghargai kami!

anak watan berkata...

Taniah kpd anda ( penyunting video ) berjaya menghasilkan video yang baik & menarik. negara kita sebenarnya kekurangan video2 aksi seperti ini..saya berkata begini kerana susah untuk melihat di dlm youtube @ dimana-mana aksi-aksi kehebatan tentera kita. saya berharap lebih banyak lagi dihasil kan...

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Saudara Jibeng,

He...He...He.

Tanpa Nama berkata...

Nice video clip.... Sir, thanks to you also for the "xnuripilot" blog. For me Sikorsky S61A-4 (NURI) still the best, wait for the new version of Sikorsy S61T (Triton) by CARSON Helicopter, hope the gomen will think about it to extend the NURI operation in TUDM......Al-Fatihah kepada mereka yang pergi buat selamanya...AMIN

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Dear Anonymous,

Thank you for stopping by. To me, there's nothing wrong with the faithful Nuri. I've lost touch with the helicopter development and frankly, I'm not in the picture about the S61T. Care to share the information with me?