Pengikut

Selasa, 1 Jun 2010

Hari TUDM


1 Jun 2010...

SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANG TAHUN TUDM KE 52

8 ulasan:

basri bin omar berkata...

Salam Tuan!

Selamat HUT TUDM......ada jemputan ke atau macam tahun2 dulu?.....apa pun SYUKUR DAN REDHA LAH segala PENGORBANAN demi kerana Allah....Insyaallah REDHA Allah mengatasi segala2nya di dalam hidup..AMIN !

Capt. Kamal Sanusi berkata...

Salam Tuan

Selamat Menyambut Hari Ulang Tahun TUDM sekalipun telah mendapat pangkat (Bersara) di belakang nama tu.

Saya marah sgt kalau pangkat bersara tu diletakkan di hadapan nama.



Kah kah kah!!!...

Mej (B) Nor Ibrahim Bin Sulaiman berkata...

Saudara Basri,

Terima kasih. Mantan warga TUDM yang berkhidmat di dalam Pengkalan sendiri tidak dijemput, apakan pula mereka yang berada luar pagar kem!! Tak apalah.

Saudara Sanusi,

Jangan marah, nanti cepat tua. La Tahzan!!

Abah berkata...

Selamat HUT TUDM ke 52. Semoga keamanan yang dikecapi sekarang berkekalan, walau pun ada anasir-anasir Yahudi cuba menapak dinegara kita sejak kebelakangan ini. Semoga kerajaan yang sedia ada sentiasa peka dan menerima sebarang kritikan dari Rakyat Malaysia tentang perhubungan yang mungkin akan menjadi tragedi suatu hari nanti jika ianya diteruskan.

FMZam berkata...

Salam tuan,

Bila orang ingat tuan, orang akan ingat TUDM. Bila orang ingat TUDM, orang akan lupa tuan. Itu tandanya tuan lebih hebat dari TUDM bila tuan boleh buat orang ingat pada TUDM yang mudah lupa pada orang yang sentiasa mengingatinya.

Mej (B) Nor Ibrahim Bin Sulaiman berkata...

Saudara Zam,

Terima kasih. Saya sungguh terharu dengan komen anda. Tak apalah, sudah jadi resam dunia...out of sight, out of mind!

FMZam berkata...

Salam tuan,

He..he..out of sight, out of mind..literally "hilang dari pandangan, hilang dari ingatan"...Selalu Melayu cakap, "Jauh di mata, dekat di hati" tapi Melayu sekarang ni alahai, kalau dah jauh di mata, jauh juga lah di hati.....

Never mind sir, this is all Mind Over Matter, they don't mind, we don't matter. Life must go on....CHEERS!

Mej (B) Nor Ibrahim Bin Sulaiman berkata...

Saudara FMZam,

Thank you for your kind words. No problems with me.