Pengikut

Khamis, 22 April 2010

Tragedi 26 April 1976...Hari Ini Dalam Sejarah

BERITA TERKINI...

Thu, April 22, 2010 2:02:59 PM
Progarm Hari Ini Dalam Sejarah
From: sulasteri sulasteri@arkib.gov.my
To: nor ibrahim sulaiman nibsny@yahoo.com

Assalamualaikum Mejar,

Selamat berjumpa lagi. Saya ingin memaklumkan bahawa peristiwa Gubir tersebut akan disiarkan pada 26 /4/2010. Ini berdasarkan beberapa penemuan baru yang kami dapati.

TK.

Sulasteri Abd. Hamid
Arkib Negara

TV & Radio, RTM (di TV selepas berita pukul 9.00 mlm dan berita akhir, sementara di Radio – Klasik Nasional, setiap kali selepas berita jam 7.00 pg, 11.00 pg. 5.00 ptg, 9.00 mlm & 11 mlm.

2 ulasan:

Mej. Dr. Nor Ibrahim bin Sulaiman PTU TUDM (B) berkata...

Saudara Basri,

Harap dapat berikan saya 1 salinan coretan beliau untuk pengetahuan semua pembaca blog saya. Mohon minta kebenaran beliau untuk saya siarkan dalam blog ini nanti, InsyaAllah. Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Asalamualaikum....

Tuan, syukur alhamdulilah akhirnya tragedi 26 April 76 akan menjadi 1 peristiwa baru dlm pengetahuan seluruh warga malaysia...
Saya amat berbangga dan berterima kasih diatas segala usaha yang tuan lakukan selama ini